Sunday, August 28, 2011

D / 鳥籠御殿~L'Oiseau bleu~

D's new single is out after a year of awaitance.
I've always bee in love with this band. Never got sick of Asagi's eccentric vocal nor Ruiza' strings and Hidezou's charm.

Link D official website


Asagi's getting prettier in this PV, but I hate Tsunehito's wig.
He was already good in a male's persona, but why make him being a girl again? I just can't get it.
I'd prefer him being manry rather than moe.
Btw the otehr 3 bishies Ruiza, Hidezou and Hiroki's still looking as hot as ever.
*thumbs up for the bishies, the song, the lyric  and the PV*

D / 鳥籠御殿~L'Oiseau bleu~ | PV in 720p


よるの森世私の愛する森よ小さな子らが眠る扉をたたけ誰
風さ




ときめきていのちはいまれゆく悲しくも伊豆もすべて消え行く

開かれた鳥かご向けて
飛び立った青い鳥を探してる

私を追うたびの中知るでしょうも止める私の姿を
思い出
変わらないままいつでも会える
夢へ
花園でとり買えどもかなわずに


幸せの形は誰もが
同じではないけれど間があってる


貴方には築いてほしい
そばに愛暖かな画存在を


開かれた鳥かご向けて
飛び立った青い鳥を探してる


雪で際
人の下を私たちが
求めだめどこまでも幸せを。。。。


1 comment:

  1. ありがとう
    you have scans of the booklet there is this single?

    ReplyDelete